♥ Luleå

Befinner mig för tillfället i Luleå med Johanna, ska hämta en misse och sen åker vi tillbaka till Stockholm om några timmar. Too bad, har det rätt soft här. På flygplatsen i Luleå, i skogen, i ingenting.. Men mysigt är det! Otroligt charmigt är också att ingen mindre än Oskar Linnros hoppade in i oss på arlanda tidigare idag och stog och pratade med oss ett bra tag innan vi var tvugna att springa för att inte missa planet! Sånt där som gör en glad liksom, hihi :)
Ikväll blir det lugn kväll, ta-hand-om-mig-själv kväll med andra ord. När jag kommer hem ikväll sover mami säkert, Malin jobbar/är hos sin pojkvän och lillasyster och papi är i sälen och skojar och har sig. Lugn och skön kväll, looking forward to! Ska springa ut och röka om ett tag efter att Johanna har hjälpt mig med en svenska uppsats, hörs senare gulle. Pussen
BY THE WAY; min snutte plutte baby Bieber fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0