♥ sunday

En prinsessas dagbok 2 rullar på tv:n, så det är min sysselsättning right now. Var som sagt iväg och hade det super trevligt hemma hos Angelica och firade henne. Kom hem vid 3 eller något och sov hos min prins och idag var det monopol som gällde med honom och Johanna. Vad ska jag säga? Jag är bäst. Så, svårt att lista ut heh, så vann ju självklart jag båda gångerna vi spelade.
I morgon är det alla hjärtans dag, vilket jag inte tror en själ har missat. Ska till praktiken 8-14 med Sophan, sen lär jag träffa min baby i ett par timmar innan tönten sa repa.. Ska försöka hinna förbi Johanna och liva upp det lite för henne också, hihii. Mest för att jag är lite av världens bästa, men för att hon är ganska bra också. Nu blir det sängen, ska fan upp tidigt i morgon asså.. Puss gänget

Kommentarer
Postat av: Johanna

faaaaan vad du ljuger.. david vann ju ;)

2011-02-14 @ 14:06:20
URL: http://johannatvinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0