♥ positiva Therese är i farten

Jag hatar Sveriges jävla skit vinter.
Jag hatar att gå ut och veta att hur mycket kläder jag än tar på mig, så kommer jag frysa.
Jag hatar att jag är beroende av att äta någonting på kvällen.
Jag hatar att jag dricker två burkar cola varje dag jag har normal skoldag.
Jag hatar att jag inte pallar gå till gymmet.
Jag hatar att jag röker och kastar iväg pengar dagligen på cigaretter.
Jag hatar att mitt hår inte växer så fort som det borde göra.
Jag hatar att jag är avundsjuk på någonting hos varenda vän jag har.
Jag hatar att jag har kvar saker från gamla "vänner" som jag inte kan slänga.
Jag hatar att det ilar i min tand när jag dricker cola.
Jag hatar alla små fjortisar med ljusblå fjällräven.
Jag hatar min svenska lärare och hans fucked up sätt att se läroplanen på.
Jag hatar att jag inte har råd att åka utomlands under sportlovet.
Jag hatar att jag är sällskapssjuk och ständigt behöver sällskap.
Jag hatar att mitt hår blir jätte fluffigt när jag fönar det.
Jag hatar att jag inte har pengarna till att köpa mig en helt ny garderob med allt jag vill ha.
Jag hatar min jävla skit blogg.

Kommentarer
Postat av: johanna

Meeeeeen de är bland annat dom sakerna som gör dig till dig och dig gillar vi :D

2011-02-23 @ 22:59:07
URL: http://johannatvinne.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah I guess, sweet :) Hihi, but I hate it <3

2011-02-24 @ 09:53:19
URL: http://theresecehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0