♥ I can't belive that I'm a fool again

Life's a bitch.. Älska, glömma & förlåta va? Fuck no.
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Iallafall, idag efter skolan åkte jag och Sophie och hämtade ut hennes baba i skärholmen. Linus kom, Robin kom, vi drog en pizza och sen följde jag med Robin hem. Vi pluggade lite matte, kollade massa fucked up' skit på youtube och slogs. Vi slåss alltid jag och min Robin :) Och varje gång blir jag lika ledsen när han leker biff och slår ner mig, så jag går alltid och gråter ut hos hans mor & far och sen är allt bra igeeeen! Härligt härligt!
I morgon efter skolan funderar jag på att dra med Sophie in till stan så jag kan fixa lite saker jag glömde i skärholmen idag, eller så taggar jag bara hem och softar hela dagen bräx! Kanske leker lite mangaz också län, vem vet asså? 141 jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0