♥ 22 furtio åtta

Vad har du för bakgrund?
En bild på min baby när han spelar gitarr *dregel..*
Ringsingnal?
Tinker - en as jobbig och skit irriterande bara för att jag ska höra den
Hur mycket batteri har du kvar?
3 av 5 pluppar
Vem ringde du senast?
Johanananan
Vem ringde dig senast?
David
Hur många kontakter har du sammanlagt?
Oj, haha ingen aning..
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Min käraste vän pip är på bussen, döda henne?"
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Robin :)
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"Jag är på gång nu asså babe! Vänta vid turken! <3"
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
"OHA, vart är du min sköna negress böna? :)<3"
Vad står det i ditt första utkast?
"Maybe it will, maybe it wont. Tricky!"
Och ditt 5:e utkast?
"Ring mig så fort du har tid hjärtat, talkie talkie! <3"
Har du några sparade medelanden?
Yes! Kärleksförklaring från Johanna och gull sms från David
Har du något i utkorgen?
Ja, klart jag har
Vad är rekord på snake på din mobil?
Jag har tyvärr inte snake på min mobil..
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Andreas - reagge
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde, Madde (Mellis mor), Mamma Asp, Mamsen jobb, Mammi, Marcus, Markus, Marcus snyggo, Matte, Mathias, Mikkis, Michaelis, Mimmi E, Mimmi S, Mobbe Larsaaaa
Hur många sms har du skickat sammanlagt?
2523
Vad står det i dina anteckningar?
En lista med uppdrag som De tre musketörerna ska utföra innan vi dör :)
Bara för att jag också är en jävel på att sno listor av Sophiiiie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0