One by one

Igår var det skola, sen ut på äventyr med Johanna och Amanda hem till Gerry. Smärta, all i'm saying.. När allt var klart där träffade jag Crike och Patrik på castello i hoodinge, flirtade lite där och drog sen till liljeholmen där jag mötte upp Sophie. Vi drog snabbt som satan till globen och spanade genrep för idol finalen. Soft det var! Helt perfekta platser och allt ba va awesome. Tack för att jag fick följa med! Skön kväll med den idioten med andra ord :)
Ikväll jag ska och mamsi hem till Johanna på ljusparty, yey! Hahah fan vad gay, men mysigt att umgås lite med mamsen. Sovsällskap får jag av Johannisen idag då såklart. Och ja Johanna, du ska sova hos mig ikväll! Även om du vill eller inte, du har liksom inget val.
Ska sätta igång och städa rummet nu fort som attan och sen laga mat och sätta på mig lite kläder. Soft va? Mer om helgen berättar jag om ikväll eller i morgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Skulle inte du kunna ta kort på ditt rum så jag får se hur det ser ut? :) Har sett på bilder att du verkar ha en skit grym fondvägg, vad är det för något? Kram Lina

2010-12-10 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0