♥ today

Har älskat den här dagen ända sen jag vaknade i morse (tyvärr med typ migrän...) pga olika saker, kanske för att jag vaknade med världens finaste kille och visste redan då att dagen skulle bli fett värd. För att den ska bli ännu bättre ska jag möta Johanna om ett tag så ska vi lägga oss i varsin cancer grill och lägga lite grund inför sommaren, sen ska jag köpa lite godis och hoppas på att jag mår mycket bättre till i morgon så det kan bli skola!

P.s 1 - Jag fick en as ball mascara igår, leopardig och lagom kattig.
P.s 2 - Jag fick en sjukt fin cardigan av Nahida igår! Går inte att inte älska den människan.
P.s 3 - Jag köpte två par nya jeans igår, vilket verkligen behövdes. Att jag köpte en väska var nästan bara onödigt, jag har 23stycken nu och det kanske är några för mycket..
P.s 4 - jag har färgat mitt hååååår! Ytterst fint. Kan försöka knäppa en bild, men min asbraiga telefonkamera på 2 megapixel kanske inte pallar riktigt. Men jag fixar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0