♥ do the things you love to do and make living out of it. the best you can do!

Ni vet alla böggrejer i stort sätt alla bloggare håller på med? Dag 1 - din första kärlek och Dag 2 - dina föräldrar, ja ni vet det där? Tänkte få liv i min blogg för någon dag/några dagar och göra i princip samma sak - fast ändå inte. Roligare! Lite mer, flera gånger om dagen!
Det här får mig att må bättre!
Min underbara familj, resten av musketörerna, mina vänner och min andra hälvt. Min familj finns alltid där, världens bästa! Extra puss till Mini-me som är sötaste lillasystern man kan önska sig. Johanna & Sophie - säkert väääärldens goaste tjejer! Stött till 100%. My love. Jag har äntligen hittat den där pojkvännen jag tror varenda tjej vill ha. Han som gör att jag blir alldeles varm av att han ler eller bara kollar på mig, han som får mig glad oavsett, han som hellre är hemma med sjuka mig en fredagskväll istället för att dra ut, han som gör allt för att jag ska må bra! Otroligt lycklig över vad jag fått. Människorna som står mig närmast är helt klart världens bästa människor, all kärlek till er!
Mina rädslor
Jag är en pussy när det gäller det mesta. Det är otaliga saker jag är livrädd för och mår illa över bara jag tänker på det. Mörkret, ensamhet, trånga utrymmen, falskhet, döden, spindlar & andra äckliga smådjur, vatten där jag inte ser botten, höga höjder = typ 2 meter och jag gråter, utländska äldre äckliga män som inte kan göra sig förstådda, baciller, att gå ensam i stan då jag tror att alla kollar på mig/pratar om mig. Well, vad ska jag säga? Pretty much a kid with problemos. Beror det på uppväxten, eller..?
Min bästa vän!
Johanna Tvinne Monti, my soulmate! Lycka, hopp, kärlek & perfektion i ett. Det går inte att få för mycket eller få nog av mitt bättre jag! Mår jag bra, är det på grund av henne för det mesta. Mår jag dåligt och inte orkar ett skit, då ligger hon i sängen med mig som en strandsatt val. Bruden ställer alltid upp, finns alltid där, hjälper alltid till, och lyser alltid upp för mig. Vad kan man mer begära? Delar det bästa och det sämsta med henne. En av dom bästa sakerna är att jag aldrig kommer glömma den människan, en tatuering går aldrig bort liksom. Hihi, mitt livs bästa investering är hjärtat som symboliserar våran vänskap! :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0