Utgång på ingång

Ikväll ska jag iväg på tjejmiddag med Johanna hos en tjej i hennes klass. Ska bli kul att få se vad hon umgås med för folk.. Har inte träffat alla, så det blir kul! Hade andra planer från början, men icke sa nicke. Och inte fan blir det Hoffe på grönan heller! (som resten av min kontakt lista på fejjan......) Hoppas på sällskap från pojken i morgon natt, och jag hoppas att han kommer till mig när han sluat jobba. Så.. älskliiiing? Jag vet att du läser, så jag hoppas du kommer och myser med mig i morgon! :)))
Men men, nu ska jag och snuttan börja göra oss i ordning för att sen åka till segeltorppp. Sover hos Johanna senare! Puss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0