Come on baby shake that thing

Hann inte med stan med tjejerna idag som det var tänkt, så jag åkte först till IKEA med lillasyster och sen till skärholmen där vi mötte upp Johanna. Hitta massa fint och är massa plagg rikare, men mycketmycket pengar fattigare.. Det suger ju. Well well, papi hade köpt gymkort till mig och lillsis när vi kom hem. Så nu är jag fett glad!
'
I onsdags fyllde ju jag år, för den som missade det (; Mötte tjejerna på morgonen innan skolan och fick en tårta, två paket kakor och en choklad. Så god damn söta! Fick en cola av Ali som är vår vaktmästare också, bara för att han älskar mig, haha! Fick massa fun shit hemma, men jag ville bara poängtera att mina brudar är världens bästa brudar!
(Här skulle jag lägga in en bild, men hittar den självklart inte.........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0