24 september

DAGENS KLÄDSEL: Gröna jeans från Vila, Baslinne, Vit lång kofta från Vila och skinnpajen på det
DAGENS SMINK: Inget make up today I think. Har iallafall inte hunnit med det än
DAGENS FRISYR: Uppsatt. Det är bara i vägen hela tiden. Ska klippa av allt..
DAGENS PEPP: Pepp? Fuck no. Vaknade halv 8, och jag är ledig idag?! Inte pepp någonstans
DAGENS HÄNDELSER: Vaknade som sagt sjukt tidigt pga min duttia' pojkvän som ska jobba.. Ska åka till huddinge om ett tag och möta Angelica och fixa lite i huddinge, sen ska vi till skolan och hämta böcker och käka, sen ska vi leka hemma hos henne antar jag? :)
DAGENS VILL HA:  Boots!
DAGENS SJUKA: Idag mår jag bra! Irriterar mig sådär lagom mycket på min lins som sitter typ ut&in
DAGENS PLANER: Angelica hela dagen. Får se om Yeison fick tid över till mig ikväll
DAGENS SKADA: I'm feeling fine
DAGENS DUMMASTE: Jag gör inget dumt
DAGENS ROLIGASTE: Amen vad har jag hunnit med liksom? Det där är svårt asså..
DAGENS TRÅKIGASTE: Samma sak där.
DAGENS KRAM: Pojkvän
DAGENS GODIS: Har inte ätit godis idag! Men be cool, det kommer! Klockan är bara halv 11..
DAGENS HUMÖR: Som sgat, I'm feeling fine! :) Idag är jallt ba awesome
DAGENS KÖP: Har inte ens kommit utanför dörren än, så jag har inte hunnit med något sånt idag
Bara för att jag är så jäkla cool tänkte jag lägga upp den här extremt roliga listan, funkade va?
Vi hörs när vi hörs, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0