Each day is a gift, not a given right

Har varit en dålig lirare på att uppdatera under helgen, men vad gör man? Har varit upptagen helahelahela helgen med Johanna och alla jätte bra grabbar! Otroligt skönt när det behövdes efter all stress och all ångest och all övrig skit. Skönt att komma bort från allt ett tag bara, även om det så bara är över en helg.
I morgon ska jag äntligen få träffa favorit Sophie och jobba igen, sen ska jag till skärholmen där jag ska möta Johanna och fixa lite saker, sen ska jag möta Camilla som ska med mig och köpa en jacka. Fullt upp i morgon alltså. Lika bra det kanske.. Slippa tänka på massa bajs och må dåligt hela dagen? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0