It's your imperfektion thats turns me on..

Morning! Har haft sjukaste sovtiderna i helgen asså. Sova lite här, leka lite där, sova lite till sen leka jätte mycket mer. Och ah, yada yada.. If you see what I mean? Sen får man inte så mycket sömn när man delar säng med Johannisen heller, men det var det fan värt!
.
Annars då? Neeeeh, inte mycket asså. Ska kolla youtuban. Sagan om de bannlysta, HUR tungt?! Hahah meeenar't!
HUR ballt också att Erik Hassle kallade mig sötnos idag?! Jag dog.. Ballt att jobba på coop!
.
Imorgon händer då följande
1. Get up!
2. Pick and choose bland alla mina kläder..
2,5. Äta frukost! 
3. Höra med frugis när det är dags att mötas och snacka bulle. Som alltid! Varje morgon
4. Skola mellan 08.35 och 11.20
5. Smita tidigare för att vara hos optikern 11.20. Tar med Frugis som sällskap..
6. Träffa älskling! Hoppas.
Beror på hur jag mår..
Kan hända att ordningen kastas om. Beror helt på magkänslan. Om jag är hungrig det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0