Du vet vem du är

Du ska fan inte be oss acceptera dig som du är. Du ska inte säga åt oss vad vi ska göra och inte göra. Hade du inte velat ändra på dig för våran skull hade du inte pratat med mig för att försöka ta reda på hur det låg till och vad vi tyckte och ansåg om dig. Och du om någon kan absolut inte kalla en "vän" falsk efter allt du har gjort. Du gillade att se mig må dåligt, du ville att han skulle hålla på med mig och gå över gränser för att se att jag inte orkade mer. Du ville att jag skulle komma till dig och gråta, över någonting du var orsaken. Vad fan kallar du det? Och man går inte till en människa man senare snackar skit om, för att berätta senaste nytt om en "väns" förhållande. Så jävla lågt. Du är så jävla låg! Du sätter dig själv i situationen. Och då är det inte någon annans fel än ditt att du sitter i skiten, som du gör nu. Ta ansvar för dina handlingar så ska du se att det kanske inte alltid går utför för dig. Du ska för helvette inte snacka, när du sen inte kan stå för det. Och dina krokodil tårar kommer fan inte funka en gång till, falska fan. När du har ändrat på ditt falska jävla sätt att bete dig på, då kan du komma och öppna käften. Lilla gumman.
You ain't worth nothing to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0