Lowlifer

Vad heter du? Therese Helena Viola Jansson
Vilken årgång är du? 1993
Vart bor du? Tha hoodinge
Är du kär? Bortsett från min fru? Typ lite halvt :)))
Bott utomlands?
Nein
Flyttat antal gånger? Nevah
Vart skulle du vilja bo? Trivs rätt bra här asså
Vilken skolklass? SMHPTR09
Vad vill du bli när du blir äldre? Miljonär och MILF!
Hur lång är du? !70 centimers typ
Hårfärg och frisyr? Blont, tråkigt, långt
Ögonfärg? Ball grej detdär, mina ögon ändrar färg beroende på väder och ljus ute! Hur coolt? Men blågröna :)
Skostorlek? 38
Glasögon? Yeah man! Men dom används inte, linser
Har du några piercingar/tatueringar? Yes! Ett hål i vänster öra, tre i höger och piercing i navel
Vilken färg på tapeterna i ditt rum? Vita väggar och en svart/vit/grå fond vägg med NY motiv
Vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, vitt och typ ljus trä färg?
Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, den är fett bra!
Vad vill du ändra där inne? Har just gjort om här inte, så jag är pretty much nöjd :)
Vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Nej
e) telefon? Ja
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannar
Vad gör du oftast i ditt rum? Data, tv, telefon
Vem förutom du brukar sova i din säng? Min baby och mina vänner när dom bestämmer sig för att ela natten med mig
Var har du i din:
a) jackficka just nu? Absolut ingenting
b) handväska eller liknande just nu? Pengar, busskort, cigaretter, tändare, almanacka, handkräm, smink, nycklar, tuggummi, pennor, saltvatten spray till håret
Vad är du beroende av? Cigaretter och love
Vilket land kommer du i från? Sverige
Vilken sorts lipsyl använder du? Blåvita vanliga
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är absolut inte troende
Vad köpte du senast? Ett linne, en klänning och en söt tröja från H&M
Har du nåt husdjur? En lillasyster..? :)
Hur många kusiner har du? Abo har fett stor släkt jao!
Vilken färg på naglarna har du? Rosa på händerna right now, men ska fixa om det ikväll
Vilken av dina vänner har du känt längst och har bäst kontakt med idag? Johannisen! Inte vännen jag känt längst, men de tär pärlan jag har bäst kontakt med. Även om vi knappt har tid för varandra längre..
Hur går det med kärlekslivet? :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0