krafs

Dagens klädsel - strumpisar, grått linne, svart tjockis + skinnjacka. Sen jag kom hem har jag bara lallat runt med babys mjukisar och ett linne
Dagens frisyr - sov med fläta och hann inte platta imorse, så det var galet!
Dagens vill ha - massa mys, massa money, sol och sommar
Dagens kram - baby <3
Dagens pepp - gym1!
Dagens händelser - för sov mig som vanligt som någon skulle säga, skolan, baby & frugan, gym, hem, sov, åt, sprang med fugan till bussen, duschen och nu ligger jag i sängen :))
Dagens bästa - engelska provet, wiho!
Dagens humör - sjuuukt glad tjej! Mår så jäkla bäst
Dagens längtan - helgen & ledighet. Annars sommaren! Eller bara en antydan på att den faktiskt är påväg. Och tills det att cp snön försvinner också, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0