Murder on the dancefloor

Gårdagen var chill. Spenderades med frugan, J to the T och min man. Sov hos min prins och har jobbat idag för första gången på riktigt länge. Moneymoneymoney. Stressig vecka for sure från och med i morgon också asså! Typ såhär kommer den se ut, på ett ungefäääär!
.
Måndag - Vakna i tid och bara det är värsta utmaningen, duscha, göra mig i ordning och hinna med bussen som går 08:00 till kungens kurva. Har jag sagt förresten att jag ska praktisera i två veckor på H&M där? Nej jag trodde inte det heller.. Men det ska jag! Vet inte när jag slutar, men efter det ska jag ragga upp ett solarium och sen ska jag hem och kommer troligtvis somna rätt tidigt. Får se vad frun min har för sig också.
Tisdag - Upp, fix, buss, plugg, praktik. Gå tidigare därifrån för att möta Sophie och Johanna?, åka till globen och ha någon tråkig kurs med jobbet? Liksom hallå?.. Aja, det får bära eller brista.
Onsdag - Upp, fix, buss, plugg, praktik, buss direkt till jobbet och jobba 18-22.15. Hej, döda mig? Fatta hur jäkla slut jag kommer vara asså, haha!
Torsdag - Upp, fix, buss, plugg, praktik, hem och plugga massa mer! Uppsatser hit, inlämningar dit.. Måste skriva sjukt mycket grejer och skicka in till mina lärare.
Fredag - Upp, fix, buss, plugg, praktik. Ingenting alls planerat för första gången på länge! Inte ens pratat med tjejerna om fredagen? Antingen lär jag vara med dom eller min prins, hoppashoppas! <3
Lördag - Jobba 16-20. Hur kvällen ser ut vet jag inte än :))
Söndag - Försöka plugga. Jobba 16-22.15, hem och sova. Tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0