I don't feel anything

  • För det första så har jag, efter ett två timmars långt samtal med en gammal vän, lärt mig att jag måste fatta att ta vara på varenda sekund. När det blir så som det ofta blir, skit i det och move on. Jag behöver inte det! Jag menar, vad händer? Jag kan själv.
  • Det andra är inget särskilt, inget intressant eller förståeligt för er. För ingen egentligen. Jag har lärt mig en sak av den människan. Det ska alltid vara tre punkter, inte två..
.
Snart ska jag möta my man i centrum, sen ska vi kolla VM. Eller ja, han ska kolla. Inte jag.. Jag lär ju vara tvungen, men nej. Jag kan sysselsätta mig med annat istället. Så jävla kul kan det ju ändå inte vara. Sverige är ju inte med, hallå? Vad ska man kolla då för liksom? Smink, hår, städa, kläder, bädda. En halvtimme, jaaaaa jag lär ju hinna! Puss er sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0