22 juni 2010 13.01

Sitter ute just nu och lyssnar på KENT och väntar på att solen ska titta fram så jag kan lägga mig och kanske få lite Sverige-sol-bränna, och inte bara massa solarium.. Älskling väckte mig i morse (världens mysigaste natt bytheway! tidernas bästa, ni vet. hehe) innan han skulle till jobbet och pussade lite på mig när klockan var halv åtta....... Somnade om och vaknade vid halv tolv när Johannisen ringde och väckte mig och snart kommer hon hit :))) Vad vi hittar på vet jag inte. Ikväll hoppas jag på manligt sällskap eftersom han inte jobbar i morgon. Heheh, ska in och smörja in mig i massa sololja nu och hoppas på att solen tittar fram några minuter.
.
P to the U to the S to the S. Över och ut!
.
Jag varvar bland känslor som får mig att må illa, känna mig sviken, ut fryst, glad, lycklig, arg & förbannad när jag tänker på dig. Mest är jag bara så jävla besviken på dig. Fan, tycker du att det ska vara så? Jag tror du vet att det är dig jag menar, då kan du ju ta åt dig och försöka göra någonting åt ditt falska jävla beteende.

Kommentarer
Postat av: johanna

SEXSEXSEXSEXSEXSEXSEX :D:D:D riiiiiiiight? ;)

2010-06-22 @ 22:36:06
URL: http://johannatvinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0