I've got 99 problems, but a bitch aint one

Dagens längtan: Typ, tills mitt hår har växt ut. 
Dagens to do: Synda, smsa Johanna och sen dejta kudden. 
Dagens frisyr: Diadem, hehe. Lagom geekat.
Dagens låt: Maroon 5 - won't go home wothout you, eller whatever den heter.
Dagens längtan: 10/7 17/7 20/7 21/7 22/7 23/7 & 24/7
Dagens person: Robin, Sebastian, Lillasyster, Johanna & Fanny. 
Dagens jobbigaste: Att vakna hos världens säkert finaste människa för att åka in till stan med två idioter och en apa på typ, årets varmaste dag? Skulle gjort typ vad som helst för att legat kvar i sängen i morse med min baby. 
Dagens random: Asså jag är så jäkla trött, men endå inte. Jag sitter och väntar på att det ska plinga till i mobilen hela tiden, men icke. Och jag kan fan inte få ur Martin Stenmarck ur mitt huvud och mina tankar. Det är så jäkla irriterande! Och jag saknar min fru..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0