This time you should take me away

Vad har du för hårfärg: Blond
Vad har du för ögonfärg: Blågrön
Har du något beroende: Ja. Förlåt mamma & pappa..
Hur ser din framtid ut: Ljus. I hope
Använder du glasögon: På kvällar / när jag inte orkar sätta i linserna
När förlorade du oskulden: Oj. Hej slampa!
När var första gången du drack: Asså första gången jag drack, eller vadå?
Vad definierar dig: Mina vänner
Blir du lätt kär: Jo.. I guess
Vad lyssnar du på för musik: Hahah! Sjukt udda musik. Massa massa olika
Favorit band/sångare: Ingen aning faktiskt 
Favorit poet: Hahahah
Favorit bok: Elsas mode. Den är grym!
Politisk ställning: Allvarligt? Jag skiter blanka fan i
Sysselsättning: Studerande
Brukar du ändra uppfattning: Ja gud ja. Först är han dum i huvudet, sen är hon acceptabel, sen är det faktiskt så och inte så. Så ja :) 
Brukar du svära: Ohja
Motto: If it can be broke, then it can be fixed
Ditt synligaste karaktärsdrag: Im black dude. All black
Sexigt hos killar: Lite (mycket) badboy, charmen, humorn
Sexigt hos tjejer: Kurvor och orädd
Den största lyckan: Det är mycket som gör mig lycklig
Nuvarande sinnesstämning: I'm happy! 
Nuvarande klädsel: Pappas strumpor, trosor och en stor tjocktröja
Favorit låt: Don't know
Har du gjort någon olagligt: Ja
Har du gjort något du ångrar: Massor! Men jag försöker göra saker att inte ångra
Det största som hände 2009: To much! Det hände så sjukt mycket, med allting
Förväntningar inför 2010: Sommaren
Bästa under 2009: Jag kommer fan inte ihåg det nu? Att jag träffade min dåvarande pojkvän kanske?
Vad gör du om 10 år: Då är jag vuxen.. Woach
Var vill du helst bo: Utomlands
Personlighet: Vi mår bra. Ja?
Högsta önskan: Några till.. Tack
Favorit Radiostation: Jag äger ingen radio, haha
Favorit Film: Ett småkryps liv!
Nuvarande mobil: Min baby rosa bebis LG
Nuvarande kamera: Mobilen
Senaste mottagna smset: "Jaså det får du inte? Hur vet du det? Nej det gör du inte!"
Senaste skickade smset: "Det visas inte! Klart jag gör?" 
Nuvarande obsession: Nothiiiing
Nuvarande taklampa: En stoooor rund vit 
Nuvarande sysselsättning: Smsar, pluggar, msnar, kollar tv, töntar mig. Märks det att jag är brud elleR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0