Årsresume

I know it's late. Men bättre sent än aldrig, va? Så, here you go!
.
2009:
Hur har året varit för dig? - Väldigt bra, har gjort en jävla massa roligt jag inte trodde jag skulle våga eller har gjort förut
Bättre än förra året? - Ja
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Massor! Första terminen i gymnasiet, alla nya vänner, festligheterna, sommaren 09
Har du flyttat under året? - Nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Haha ja, Om jag har
Isåfall vilken? - Svårt att säga en

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit under året ? - Överaskande. Positiv. Har inte gått singel, speciellt länge.. (: Dock har alla förhållanden varit bra förhållanden!
Har du varit kär? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej inte förhållande. Men visst har jag gjort en del saker inom "kärlek" som nog gör sig bäst som hemliga. Helst ingenting jag vill dela med mig om här. Dom som vet kan ju skatta sig lyckliga (:

SORG & HÄMND:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej, haha. Men tanken att ha velat slå någon riktigt hårt har jag haft. Ett antal gånger
Varit i slagsmål? - Nejnej. Inte min grej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - Gud ja! Det jag ångrar mest var med en människa jag inte ens vill tänka på längre.
Isåfall vad? Det är en sån grej som bäst håller sig hemlig
Har du skämt ut dig? - Haha ja. Ett flertal gånger
Har du ljugit för en vän? - Ja de har jag, tyvärr
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej det har jag inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja 

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Sågbäcksgymnasiet i Huddinge
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej, haha. Det skulle jag inte vilja påstå. En del visar ju bara hur pass omogna dom faktiskt är
Hatar du något/någon på din skola? - Hat är ett väldigt starkt ord. Men så nära hat som möjligt kan jag pricka in en människa iallafall (:
Har du gjort något framsteg? - Ja. Till skillnad från högstadiet har jag mognat både som person och inom allt plugg
Haft alla rätt på ett prov? - Yes!! Haha, helt otroligt. Information och layout är min grej asså, haha!

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - Japp :) En himla massa nya
Har du förlorat någon vän? - Ja, man väljer sina vänner. Och det är ju väldigt synd egentligen..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Yes
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Ja, det har jag nog. Tyvärr
Har du ljugit för en bästavän? - Alla drar en vit lögn. Men jag har inte stått och blå nekat någonting som tyvärr är sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0