Weekend

Uppdateringen ger jag tummen ner just nu, men det är skit samma. Helgen var gr8! I fredags var jag ledig, så i torsdags fick jag mysigt sovsällskap. I fredags träffade jag fruga, dvs Asp, och spenderade natten tillsammans med henne i våra rosa mjukisbyxor och bara chillade galet :)) I lördags var det jobb, i går var det jobb och inte förens på lördag blir det jobb igen. Sjukt jäkla slööööönt! Idag var jag och gymmade med frugan, åkte hem, åkte tillbaka och träffade henne och J to the T och snackade lite och sen hälsade jag på Johanna och tog en snackis med henne. Bara massa skit, det vi gör bäst.
!
Och grattis världens bästa vän som äntligen får dela jobb med moí!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0