TODAY

Den här über snygga plånboken fick jag av min svägerska(?) idag. Säger man så, svägerska? Iallafall, jag fick den av min pojkväns mamma helt enkelt. Riktigt soft. Världens bästa, puss till Nahida.
Yeah, the look of today + byxor. Och endast ett tag såg jag ut såhär, en transparent svart skjorta med söta knappar, ett svart linne och ljusa jeans, innan det var dags att byta om och ta på sig lager på lager på lager för att inte frysa ihjäl när det var promenix dags med Johanna.
I morgon är det ju som sagt julafton, vilket jag inte tror en enda människa missat. Tur är väl det! Men iallafall, på morgonen ska jag med syster till huddinge centrum ett tag där hon ska fixa "det sista" tydligen, sen blir det hem och duscha och fräscha på sig lite. Sen blir det mys resten av dagen med familjen och mormor&morfar. Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0