3 december

Ligger i Johannas säng, ny duschad, (försöker) lyssnar på musik och smsar med habibi! Johanna är i duschen, därav att jag försöker lyssna på musik, hon har en tendens att sjunga ännu värre i duschen än när hon inte duschar :) För jävligt. Någon blandning av att hon stryper sin katt (som av någon anledning är där inne när hon duschar?) och opera. Inte så jäkla soft alltså.. Men men, jag älskar henne ändå. Och by the way så fyller ju hon år idag, så hon får väl sjunga när hon duschar. Det är ju tydligen ett tecken på att man mår bra!
Ikväll händer det inte så mycket om ni inte fattade det, men i morgon kör vi på redan från 14 ungefär, så det blir nice! Ut till muskö och bara vara med massa folk, underbart! Jag, Johanna & Sophie, så jäkla awesome. De tre muskerörerna ffs!!!! Jag har tur som hittade finaste tjejerna alltså.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är väldigt bäst du med vännen :) <3

2010-12-04 @ 00:51:35
URL: http://sophieplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0