10 december

Hej gänget! Ett tag sen sist, och yeah det har hänt en del. Men what to do? Orkar jag blogga vareviga dag eller? Nej. Någon(ting) tar i princip aaaall min lediga tid, alltså blir det inte mycket tid över till massa data häng. If you see what I say..
Dels, som jag sa sist också, var det livade uppdrag förra lördagen, och kul som fan hade vi!
Här, någonstans mellan väster haningen och ösmo, bad jag om en seriös bild, men det gick ju fan inte att begära av cp Sophie :) Men jag ska inte klandra henne, haha det finns ännu sötare bilder på båda oss än såhär. This is nothing!
Tötis Johanna som underhöll hela stationen i ösmo när vi väntade på bussen till muskö. Haaaaha
Och ja... Här gick bara utför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0