Lördag 21 augusti

Hej gulli! Sitter i soffan och dricker citidon och äter piggelin. För den som missat det opererade jag alltså bort mina halsmandlar igår. Idag mår jag förvånansvärt bra tydligen, bara det att jag hostar och slemmar som ett as fortfarande.. Och vad händer idag då? Absolut ingenting. Hela familjen ska iväg och käka och göra någonting vid 5, men jag får inte följa med.. Dom är tvungna att passa på när jag absolut inte kan följa med ut? Förjävla bussigt.. Funderar på att antingen möta Johanna för en promenad där hon får sköta snacket, eller bara ligga hemma och äta glass. Men hur kul är det då? Vill att det ska hända något ju! Är inte den som är den som orkar ligga inne i mer än ett dygn och inte gör någonting alls.. På måndag vet jag iallafall att min älskling kommer hit efter jobbet och är med mig hela natten, hehe.

By the way ska min apa gå och köpa glass åt mig senare, vad fan kan vara bättre än en B&J?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0