Förbannad

Jag blir så sjukt irriterad/arg/förbannad när jag läser massa skit asså. "Har lust och förstöra för dig. jag skulle kunna göra så grymt mycket för att du skulle sänkas! jag vet så mycket om vad du tycker, kan förstöra för dig att du inte har en ända jävel kvar i ditt liv. Eller du har knappt det nu. Haha... Du är bara så patetisk.... Du borde skämmas lilla flicka. Ucsh!" Jag menar.. hallå? Vem borde skämmas? "Har lust att förstöra för dig", amen bring it! Försök du, lilla gumman. Du är för helvette knappt 14år gammal och skriver hat inlägg i din blogg på 7-8 läsare som du ändå träffar dagligen och snackar massa skit med. Jävla pajas! Det som gör mig ännu mer arg är att du skriver en massa skit om någon som står mig nära. Väldigt väldigt nära. Att klanka på någon och påstå att personen inte har vänner är också fegt. Gissa vem som står ensam sen när du behandlar dina "vänner" så som du gör? Det funkar inte att gå omkring och snacka en massa. Hellre få nära vänner, än flera ytliga halvbra vänner. Tycker du inte? Och jag tycker att det är jävligt fegt av dig att inte våga kolla på mig när du möter mig ute ensam, men när du är med din klan av fjortisar, då jääävlar kan du vända dig om och små bubbla med ditt lilla gäng om mig. Passa dig säger jag bara, för nästa gång kommer jag fan trycka upp dig mot väggen och skrika på dig. Utan att tveka. Fjortis jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0