4 augusti 2010

Tjena gänget! Läget? Jo tack, ska inte klaga! Bortsett från att jag gick dryga 3 mil igår/imorse med Johanna och grabbarna grus för att komma till donkne i västberga ifrån stureby, och sen gå vidare till snättringe. Inget att rekommendera när det regnar, är as kallt och när man är alkohol påverkad. Annars var det en skön kväll med tjejerna som vanligt. Var hos Erik där sängplats fanns vid 6 i morse, drog med Johanna upp vid halv 10 för att vara barn vakt vid 11 :))) Sen dess har vi bara chillat gaaaalet i soffan med kladdkaka och tv! Och vad fan är bättre än det? Jag ska käka china med papi ikväll, inget jobb hehe och sen ska jag dejta mina män Ben & Jerry! Livet är fan bra underbart ibland.

Yeison, jag saknar dig. Kom hem nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0