DAGENS

Dagens humör: Så jävla glad!
Dagens mående: Trött och seg
Dagens borde: Plugga, men nej.. I'm free!
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Bronzing powder och mascara
Dagens klädsel: En svart volang tubtop, leggings med nitar, stor halsduk och min svarta skinnjacka
Dagens planer: Kolla klart på Christine och sen CSI och försöka få tag på älskling..
Dagens materiella vill ha: Ny jacka, bikini och skor!
Dagens längtan: Till sommarlovet och 27/4
Dagens fundering: Vart fan gör jag av alla mina pengar?
Dagens beroende: Sol och tjejerna i klassen
Dagens produkt: Hawaiian Tropic coconut tanning oil, framhäver den färg jag fått från cancer solningen.
Dagens låt: Justin Bieber - Baby
Dagens person: Angelica och Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0