Måndag 30 november 09.

Har spenderat min dag i skolan och sen med mina tjejer och jobb intervju. Var sjukt nervös, men det gick nog bra tror jag. Hjälpte Johanna med en foto uppgift och tog en massa fina bilder jag ska försöka haffa senare. Helgen var toppen och jag har haft skit kul.

Fredag: I fredags var det först skola, efter det drog jag, Get och Asp hem till Asp och hade as trevligt där med middag och sjukt mycket skratt, och drog senare ut och träffade lite folk på kvällen och sov sen hos henne <3
Lördag: Vaknar och lir helt galen när jag får veta att Martin Stenmarck spelar i centrum och bara måstemåstemåste ner och ta bild med min älskling! Men icke, var tvungen att punga 150spänn för att köpa en skiva och sen få prata med han. Så det sket sig.. Började nästan gråta lite.. Johanna kom till centrum när Get drog, vilket gjorde dagen lite bättre redan då. På kvällen blev det massa strul och vid halv 12 var vi hemma hos Johan och hade trevligt med massa folk. Lite vin och massa kärleksrus senare somnade jag med min bebis vid typ 5.
Söndag: Vaknade typ 8 av massa pussar och mys och ringde ner Johanna och sov ett par timmar till med henne och Asp. Senare drog vi till donken för lite dagen-efter-äckel-mat och drama.. Sen upp till Asp och bara slöa sönder resten av dagen. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0