Torsdag 3 december 09.

Grattis älskling på födelsedagen! Jag älskar dig du underbara vän.



Idag när jag jobbade fick jag reda på att jag jobbar dagen efter nyår. Roligt va? Inte kunde jag få börja vid typ 16 eller så, nej nej. Jag börjar 12! Det är illa.. Det betyder att jag inte kommer kunna dricka och ha roligt med mina vänner under natten, utan måste tänka på hur mycket jag dricker och tänka på att jag inte kan vara ute hur länge som helst heller. Asså fan vad förbannad jag blev när jag såg det! Aja, pengar rullar in som det ska. Det går bra nu!

Imorgon blir det hem efter skolan med Asp och kanske Get för att fixa lite inför kvällen och massa saker till Johanna. Haha, OJ vad hon kommer få skämmas under kvällen. Men kul kommer det bli! Framförallt med världens bästa tjejer! Nu? Ut med Robin. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0