Måndag 14 december 09.

Aharu, ska till skolan om sisådär.. 8 timmar och jag sitter här pigg som satan. Jobbet i lördags gick bra, som jag förutspådde. Trött som satan bara och jobbiga thai tanter..
Min pojkvän langade mega diss idag(!) så jag tog med mig musik och gick ut själv ett tag förut. Prata med Johanna om massa ingentingnödvändigtalls, som vanligt! Vem behöver pusskalas när man kan ha privatfest? Ha! Ikväll sover jag ensam, kan bli kul. Omväxling förnöjer, säger man inte så? Jag kommer ändå inte erkänna om jag har fel.. Helgen har varit toppen, och jag älskade sällskapet. Framförallt sovsällskapet hela helgen.
Det börjar bli grymt kallt på kvällarna nu märkte jag nyss.. Inte fan blir det något mer hänga-i-fönstret-efter-12-häng för mig inte. Fyfan säger jag bara. Nackspärr på det gör ju inte saken bättre precis. Så samtidigt att mina grannar har hel skum julbelysning.. Fett ful! Ska hit the bed nu för att inte göra en del av min andra hälft otroligt arg i morgon bitti.. Får se hur det går!
-
Dagens humör: Mysig
Dagens person: Johanna och Anielica
Dagens bästa: Gammalt left over godis jag tryckt i mig
Dagens borde: Något vettigt
Dagens ätande: Ett glas cola, godis och middag hos framor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0