Onsdag 23 december 09.

Mobilen
Vad har du för bakgrund?
Pussbild på mig & älskling
Ringsingnal?
The Perishers - My heart
Hur mycket batteri har du kvar?
75% ttttyp
Vem ringde du senast?
Aspen
Vem ringde dig senast?
Johanna
Hur många kontakter har du sammanlagt?
Kan man kolla det någonstans eller måste man räkna alla?! Det pallar jag inte.. Många?
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
"Nu :) Äckel Matte är på bussen -_- <3" HAHA från Aspen 
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Fevzi
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"Vad gör min Thus (: ? <33" Av Robin <3
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
"Jag älskar dig <3"
Vad står det i ditt första utkast?
Inget
Och ditt 5:e utkast?
Inget
Har du några sparade medelanden?
Nej..
Har du något i utkorgen?
Är det samma som skickat, eller.? Isåfall - ja
Vad är rekord på snake på din mobil?
Hahah, är det inte bara nokia som har snake? Och nej, jag har ingen nokia
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Base <3
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madeleine, Mamsen jobb, Mamsen, Manar, Marre, Matte, Matthias, Melinda, Misse, Mimmi E, Mimmi S, Moa, Minna, Min man, Mega, Malin, Mobilsvar
Hur många sms har du skickat sammanlagt?
Jag vet inte, kan tydligen inte kolla sånt..
Vad står det dina anteckningar?
"Aishiteru <3 hihi. Xoxo getjuck :* " från Get, typ första gången vi umgicks som hon skrev det & "Hej Therese! Jag diggar din nya mobil. Du är söt med dina rosa mjukisbyxor (; Puss på dig J' <3 " från Johanna
Har du privat nummer just nu?
Nix. Fan då för liksom? :)
Det suger att jag missar/dissar sagan om ringen på tv nu för duschen.. :(( Men eftersom jag börjar 9 i morgon finns det no way in hell att jag går upp en halvtimme tidigare för att duscha. När det är done ska jag leta efter sleeping pills så jag kommer i säng någongong. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0